S nárastom objemu predaja, vybudovaním si profesionálnej značky, vydaním 3. čísla automobilového časopisu JLM Drive a vývojom šiestich nových produktov, ktoré budú uvedené na trh v prvom štvrťroku 2021, vstupuje spoločnosť JLM Lubricants s optimizmom do roku 2021.
Gilbert Groot, zakladateľ spoločnosti JLM v Holandsku uviedol: „Rovnako ako väčšine podnikateľov v automobilovom priemysle sa rok 2020 ukázal ako rok, v ktorom nič nebolo tak ako obvykle. Naša činnosť bola obmedzená, pretože pandémia zasiahla tak ako nás, tak aj našich 40 distribútorov. Toto obdobie sme ale využili na zlepšenie dizajnu a marketingu našej značky. Na základe prieskumu a požiadaviek trhu, sme sa zamerali na vývoj nových produktov. Sme prvotriedny veľkododávatelia – podporujeme profesionálov, ktorí sa vyrovnávajú s výzvami a príležitosťami vyplývajúcimi z pandémie.
Na jednej strane dramaticky poklesol predaj nových automobilov. Majitelia áut si chcú svoje existujúce vozidlá nechať čo najdlhšie, a preto nemôžu ignorovať opravy a servis. Na druhej strane veľa ľudí nemá finančné prostriedky na to, aby svoje autá zverili do rúk autorizovaných servisov, pretože by sa ich náklady mohli rapídne zvýšiť.
Mnohým neautorizovaným servisom v tomto období rastie obrat, pretože ponúkajú kvalitné služby za férové ceny. Mechanici a servisné pracoviská viac ako inokedy dopytujú produkty na prevenciu a riešenie problémov. V tomto odvetví sme doma. Dodávame prémiové výrobky, inovatívnej Holandskej spoločnosti JLM, ktoré sú veľmi účinné a za rozumnú cenu.“
„V tomto období sme tiež vydali tretie číslo časopisu JLM Drive,“ povedal Gilbert. Časopis obsahuje vyjadrenia profesionálov z automobilového priemyslu, informácie o našich najnovších produktoch a postrehy od našich odborníkov z praxe – vrátane Darrena Darlinga z Veľkej Británie a dvoch profi technikov z Austrálie. Doporučujeme, aby ste si ho prečítali. Je určený pre mechanikov, ako aj pre všetkých obchodníkov, ktorí chcú zistiť v čom je značka JLM jedinečná.
Vizuál značky JLM prešiel kompletnou premenou a prichádzame s novým logom „WE UNDERSTAND CARS“ – „rozumieme autám“. V spolupráci s agentúrou Brandidos chceme upozorniť, že JLM vie lepšie ako ktokoľvek iný, čo sa deje pod kapotou auta. To sa odráža v rozšírení a inovatívnosti nášho sortimentu. V prezentácii je podľa nového ukázané auto, ktoré „hovorí“ a ktoré naznačuje problém. Na rovnakom obrázku spoločnosť JLM hovorí o konkrétnom produkte. Pre každý problém existuje riešenie a riešením sú práve produkty JLM.“
Nestojíme na mieste. Naším cieľom na rok 2021 je priniesť produkty JLM do ďalších tisícov servisných pracovísk po celom svete. Tým zvýšime náš podiel na trhu a budeme pokračovať v rozširovaní dobrého mena našej značky JLM.
O spoločnosti JLM
Spoločnosť JLM Lubricants, ktorá bola založená v roku 2010 sídli v Holandsku, je globálnou značkou, ktorá navrhuje, vyvíja a vyrába širokú škálu prémiových produktov pre automobilový priemysel. Aditíva, mazivá a motorové oleje spoločnosti JLM sú primárne vyvinuté pre profesionálnych mechanikov, ktorí pracujú s najmodernejšími technológiami.