JLM Diesel Particulate Filter Cleaner je efektívne a účinné čistenie celého výfukového systému dieselových motorov s filtrom pevných častíc. JLM Diesel Particulate Filter Cleaner nielen čistí DPF, ale tiež znižuje jemné častice uhľovodíkov (HC), oxid uhoľnatý (CO) a emisie sadzí. JLM Diesel Particulate Filter Cleaner znižuje emisie sadzí a jemných častíc až o 25 percent. To znamená, že sa v DPF ukladá menej sadzí, čo znižuje riziko zablokovania filtru a zároveň to zvyšuje jeho životnosť.
Železo v aditívach tvorí popol, ktorý upcháva DPF
Na rozdiel od konvenčných aditív, JLM Diesel Particulate Filter Cleaner je pripravený pomocou takzvaných "katalytických materiálov". To zvyšuje výkon motora a znižuje spotrebu paliva. Ale ako funguje toto aditívum?
Takmer všetci výrobcovia bežných prísad pridávajú do svojho aditíva cér a železné častice, aby iniciovali proces samočistenia v DPF. Čím viac častíc železa je v prísadách tým viac sadzí je spálených v DPF filtri. To je dôvod, prečo väčšina výrobcov pridáva čo najviac železa do svojich aditív.
Nevýhodou spaľovania železa je však to, že počas procesu horenia je produkovaný ďalší popol. Na jednej strane prídavná látka spaľuje sadze, ale na druhej strane generuje ďalší popol. To znamená: čím väčšie množstvo železa, tým väčšie množstvo popola zostáva v DPF. A v dlhodobom horizonte popol spôsobuje blokovanie filtru, ktorý sa nemožno regenerovať - nedôjde k úplnému vypáleniu sadzí v DPF. Okrem toho prítomnosť popola spôsobuje, že DPF filter stráca účinnosť.
JLM Diesel Particulate Filter Cleaner čistí rýchlejšie a efektívnejšie
Čistič DPF filtrov od spoločnosti JLM obsahuje patentovanú zlúčeninu platiny a céru. Výsledkom zlúčenia platiny a ceru je to, že častice sadzí sú spálené pri nižšej teplote a horia oveľa skôr a rýchlejšie. Kvôli týmto vlastnostiam, kombinácia platiny a céru zaisťuje výrazne lepšiu regeneráciu a tým aj čistenie DPF v porovnaní s bežnými čistiacimi prostriedkami.
1.1 Graf teploty, pri ktorej prebieha regenerácia DPF bez aditíva a s JLM aditívom
Ďalšou výhodou JLM DPFC je, že táto prísada iniciuje čistenie DPF pri oveľa nižšej teplote ako konvenčné prísady. Takže aj pri krátkych cestách a pri nižších rýchlostiach, napríklad počas jazdy v okolí mesta dôjde k regenerácii DPF. Pri používaní konvenčných prísad obsahujúcich železo sa regenerácia musí spustiť pomocou diagnostického nástroja alebo pomocou zvýšenia rýchlosti na diaľnici.
Vďaka patentovanej zlúčenine céru a platiny v JLM DPF aditívu sa tvorí menej popola, ktorý sa ukladá v DPF. Znamená to, že DPF filtre nebudú upchaté tak rýchlo a budú mať dlhšiu životnosť. Aby sa zabránilo vzniku popola v DPF, výrobcovia bežných prísad na čistenie DPF znižujú množstvo céru a železa v prídavnej látke. Výsledkom je dramaticky horšia regenerácia.
JLM Diesel Particulate Filter Cleaner (DPFC) je technologicky vyspelý katalyzátor na palivo (FBC Borne Catalyst). Palivový katalyzátor je aditívum, ktoré zapuzdruje škodlivé jemné častice (popolček) a sadze, vďaka čomu sa spaľujú pri nižšej teplote a tak keď riadiaca jednotka spustí proces regenerácie, tento proces prebehne rýchlejšie a úplne. Okrem toho JLM DPFC optimalizuje kompresiu v spaľovacej komore, čím sa znižuje emisia výfukových plynov.
1. Zabezpečuje úplnú regeneráciu DPF pri nepriaznivých podmienkach regenerácie.
2. Znižuje riziko neúplnej regenerácie a zablokovania DPF a zabraňuje tomu, aby sa vozidlo dostalo do servisu kvôli neočakávaným opravám.
3. použitá platina v aditíve zlepšuje výkon motoru
4. aplikácia aditíva má účinok až 4 000 kilometrov
5. Na efektívnu a dlhodobú ochranu odporúčame používať výrobok pravidelne.
6. Znižuje jemné častice (častice - PM) o 20 až 25 percent. Je to oveľa viac ako pri konvenčných prísadách na čistenie DPF a najmä pri pravidelnom používaní
7. Vďaka nižším emisiám PM sa v DPF ukladá menej jemných častíc.
9. Až o 8% nižšia spotreba nafty (v závislosti od motora a použitia).
10. Mimoriadne účinný pri znižovaní emisií, ako sú uhľovodíky (HC) a oxid uhoľnatý (CO).