Vlastnosti
- upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu
2. Odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu. Umiestnenie hadice zívisí podľa toho, čo bude čistené:
Dôležité:
- Nestriekajte priamo cez medzichladič
- Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora a môže dôjsť k zrážaniu naftového motora. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch / palivo.
3. Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu.
4. Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora.
5. Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2000 otáčok za minútu)
6. Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objavý klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte!
7. Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice
8. Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu
9. Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty
10. Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu.
11. Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10 krát; neprekračujte 2500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme.
12. Pred vypnutím motora nechajte motor po dobu aspoň jednej minúty opäť voľnobeh.
UPOZORNENIE: NESTRIEKAJTE PRIAMO DO TURBA A INTERCOOLERU
Odpovedať